Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Fri, 12 Oct 2012 23:27:09 +0200

Witam.
Postanowiłem podłączyć sie do tego wątku. Otóz kupiłem dysk Toshiba Store.E
Basics 1 TB USB 3 & 2. Jestem szczerze mówiąc załamany. Ten dysk wymaga aby
za każdym razem przed odłączeniem używać funkcji: Bezpieczne usuwanie
sprzętu. I już tutaj mam problem bo mój Windows XP Home - cokolwiek próbuje
zatrzymać zawsze wyrzuca: Nie można zatrzymać urządzenia "Wolumin
uniwersalny" w tej chwili. Spróbuj zatrzymać urządzenie później. Jak odłączę
dysk nawet jak juz jego kontrolka zgaśnie(uśpiony?) staje się
bezużyteczny(RAW). Kupiłem go aby uzywać również z tunerem DVB-T. Cóż z
tego, bo jeśli np. zakończę oglądanie i wyłączę tuner do Standby dysk
również staje się RAW. To dla mnie szok. Używałem do tej pory 4 dysków
różnych marek zasilanych przez USB co prawda w wersji 2 (320 - 500GB) ale z
żadnym nie miałem takich problemów. Właściwsze słowo to najmniejszych
problemów. Zawsze odłączałem od komputera i tunera kiedy tylko chciałem
(oczywiscie, że nie w czasie jego pracy). Teraz juz nie wiem czy trafiłem na
wadliwy egzemplarz czy też dyski USB 3 są na takie działania o wiele
bardziej wrażliwe?
W sumie to nie mogę nic zarchiwizować na takim dysku bo choćbym nawet bardzo
uważał to i tak może się trafić kiedyś niespodziewany brak prądu i wszystkie
dane pójdą w zapomnienie....
Załamka...

Pozdrawiam
Wieslav