Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Autor: JA <JA_at_M.pl>
Data: Sat, 13 Oct 2012 08:16:00 +0200

> Postanowiłem podłączyć sie do tego wątku. Otóz kupiłem dysk Toshiba
> Store.E
> Basics 1 TB USB 3 & 2. Jestem szczerze mówiąc załamany. Ten dysk wymaga
> aby
> za każdym razem przed odłączeniem używać funkcji: Bezpieczne usuwanie
> sprzętu. I już tutaj mam problem bo mój Windows XP Home - cokolwiek
> próbuje
> zatrzymać zawsze wyrzuca: Nie można zatrzymać urządzenia "Wolumin
> uniwersalny" w tej chwili. Spróbuj zatrzymać urządzenie później. Jak
> odłączę
> [...]

Dzięki za te informacje.
To ważne dla mnie ostrzeżenie i oznacza, że przed zakupem
muszę sprawdzić czy u mnie też nie będzie "warunków"
żeby takie coś się działo.

Na komputerze stacjonarnym z 2003 r. mam Win XP Pro SP3,
na 4-letnim laptopie mam Vistę Business, a na nowym tablecie
Androida ICS 4.
Ten dysk byłby używany przede wszystkim z tym komputerami.
Czasem oczywiście także może być używany z czymś, czego
teraz nie przewidzę.
Jakie dyski z powyższego powodu odpadają? Czy to USB 3
jest tu przeszkodą. Nie zależy mi tak bardzo na szybkości transferu.