Re: Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?

Autor: KJ <KJnone_at_wp.pl>
Data: Sun, 07 Oct 2012 13:39:52 +0200

> podstawowy sprzęt, to laptop za tysioncpińcet z matrycą 1366x768
> niekoniecznie. IMHO, oczywiście.

ktoś wyskoczył z 15 calowym notebookiem i po chwili przemyślenia
zacząłem brać pod uwagę taką opcję

co do opisu z allegro to wrzuciłem dla przykładu i nie czytałem jej bo
wcześniej właśnie sprawdzałem u źródła czyli na stronie acera

komp stacjonarny mam wypasiony i potrzebny jest mi sprzęt przenośny
który da mi dostęp do netu i kilku programów typowo biurowych (zero gier)

pierwszą koncepcją był tablet 10", później netbook a ponieważ miałem
teraz przez kilka dni acera one N2600 z win7 starter to stwierdziłem że
sprzęcik jest za wolny jak na ten system, za mała rozdzielczość
1024x600, powrotów do XP nie biorę pod uwagę