Re: Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 7 Oct 2012 12:48:52 +0200

"KJ" napisał:

> ten netbook nie ma

Czyli mówisz, że jak przystało na klasycznego klienta z (za
przeproszeniem) Allegro nie fatygujesz się czytaniem opisów aukcji i
komentarzy? Bo wg specyfikacji przedstawionej przez czcigodnego
sprzedawcę ów netbook posiada - cytuję:
"Napęd Nagrywarka DVD+/- DL"
Tak więc zamiast zamieszczać kryptoreklamy bazarowego handlarza,
bełkoczącego o 8-godzinnej pracy na 4-komorowej baterii i "jednostce
obliczeniowej AMD", należałoby raczej dać link do źródła:
http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/model/NU.SGYEP.005
żeby było wiadomo, o czym jest mowa.
A tak poza tym, to zdecyduj się - raz piszesz, że "12" to absolutne
MAX", żeby za chwilę podniecać się do 15-calowego laptopa. Jeśli to ma
być uzupełnienie posiadanej stacjonarki, to ten mały Acer (ale raczej
nie u tego handlarza) byłby niezłym wyborem, jeśli jednak ma to być
podstawowy sprzęt, to laptop za tysioncpińcet z matrycą 1366x768
niekoniecznie. IMHO, oczywiście.

JoteR