Re: Nowa grafika - nowy procesor?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Tue, 28 Aug 2012 22:05:19 +0200

Użytkownik "Michal" <usenet_at_invalid.pl> napisał w wiadomości

> Ośmielę się nie zgodzić. Coraz mniej gier, do których wystarczają
> dwurdzeniówki. A te które są nie potrzebują zmiany grafiki, bo 260GTX to i
> tak za dużo dla nich.

Wątkotwórca gra z dwuletnim "opóźnieniem" (choć i wcześniej zdarzały się gry
bardzo lubiące 4 rdzenie jak np. GTA4).
Z drugiej strony pojawiają się wysokoprawdopodobne plotki sugerujące że
nadchodząca generacja konsol będzie w porównaniu do aktualnej conajmniej
takim samym skokiem technicznym co aktualna względem poprzedniej:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=70550
Można przyjąć że system-sellery inaugurujące premierę następców X360 i PS3
będą w wersji PC miały w wymaganiach minimalnych procesor 4-rdzeniowy.

Dużo tracisz. Np. trailer Crysis 3:
http://www.youtube.com/watch?v=0VGuB4obnAE&feature=player_embedded
http://www.crydev.net/dm_eds/files/General_Downloads/C3_TECH_TechTrailer_FINAL_1080.mov

Pierwszy Crysis wykorzytywał max 2 rdzenie.

> co na 260 nie było możliwe.

Tam juz przydają się 3-4 rdzenie (multi w BF3 jest praktycznie niegrywalne
na dwóch rdzeniach).