Re: Nowa grafika - nowy procesor?

Autor: mi.mo <mironer2_at_wytnij.op.pl>
Data: Sun, 26 Aug 2012 23:01:14 +0200

> Zależy w co grasz. Wciąż wiele gier wykorzystuje najwyżej 2 rdzenie
> (choćby
> Starcraft 2, Skyrim). A i te które potrafią wykorzystać 3-4 rdzenie to
> głównie w multi; w singlu mają wystarczająca wydajność na dwóch rdzeniach.

Gram w FPS i wyścigi. Gram rzadko, kilka gier w roku i nie mam ciśnienia na
nowości. Za 2 lata pewnie pogram w to co teraz wychodzi. Niedawno sprawiłem
sobie projektor i pograłbym sobie jeszcze raz w pelnej jakości np. w
pierwszego Crysisa, co na 260 nie było możliwe. Inne gry to Metro, BF3,
Mafia 2.
Phenoma próbowałem odblokować po zakupie ale się nie udało, może teraz są
jakieś lepsze sposoby? Nieźle się za to podkręca. Programowo spokojnie
3.5GHz a grzebiąc w biosie pewnie dałoby się znacznie więcej.