Re: Nowa grafika - nowy procesor?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sun, 26 Aug 2012 21:37:48 +0200

Użytkownik "mi.mo" <mironer2_at_wytnij.op.pl> napisał w wiadomości
> Dobry wieczór.
> Planuję wymienić GF 260GTX na coś nowszego, prawdopodobnie będzie to Asus
> 560GTX OC. Czy wskazana byłaby również wymiana procesora? Mam obecnie
> Phenoma II X2 550 (3.1GHz)

Zależy w co grasz. Wciąż wiele gier wykorzystuje najwyżej 2 rdzenie (choćby
Starcraft 2, Skyrim). A i te które potrafią wykorzystać 3-4 rdzenie to
głównie w multi; w singlu mają wystarczająca wydajność na dwóch rdzeniach.

> więc w grę wchodziłby jakiś szybszy X4.

Albo X6.
Zacznij od próby odblokowania rdzeni w aktualnym X2. Przynajmniej 1
dodatkowy rdzeń powinien się dać odblokować.