Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Fri, 24 Aug 2012 05:09:10 +0000 (UTC)

Dnia 13.08.2012 PK <kosu_at_nospam.pl> napisał/a:

> Pod uwagę brałem także WDC Green (podobno lepsza kultura pracy), ale
> odstraszyło mnie trochę to parkowanie głowicy i reszta bajerów.

Mam WDC Green (co prawda nie najnowszy 500 GB)- bezproblemowy, chłodny,
dość cichy i wydajny jak na moje potrzeby. Parkowanie głowicy
załatwisz niestety nie systemowo (dysk zlewa komendy ATA dot.
oszczędzania energii), trzeba spod FreeDOSa użyć ichniego programu
WDIDLE (tylko raz). W miarę nowy system (czy to Win czy Lin) założy Ci
partycje nie sprawiajÄ…ce problemĂłw z dyskami o 4KB sektorach.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.