HDD na magazyn / serwer

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 13 Aug 2012 21:31:27 GMT

Witam,
Pierwszy post na tej grupie - oczywi艣cie w nag艂ej potrzebie :).

Szukam opinii o dyskach Seagate Pipeline (tych nowszych: 1 i 1.5 TB).

Priorytety to bezawaryjno艣膰 i cisza. Dysk tymczasowo wyl膮duje w PC
jako systemowy, a potem zrobi臋 na nim magazyn albo wsadz臋 w domowy
serwer. Z tych powod贸w chodzi raczej o modele ch艂odne i ciche
- wydajno艣膰 jest mniej istotna.

Pod uwag臋 bra艂em tak偶e WDC Green (podobno lepsza kultura pracy), ale
odstraszy艂o mnie troch臋 to parkowanie g艂owicy i reszta bajer贸w.

Z rzeczy og贸lniejszych: mam na to 400z艂 i musz臋 si臋 szybko zdecydowa膰,
bo aktualny dysk prawdopodobnie odejdzie wkr贸tce (regularne I/O errors).

Dysk nie mo偶e sprawia膰 problem贸w pod Linuxem (je艣li s膮 jeszcze takie,
kt贸re sprawiaj膮).

pozdrawiam,
PK