Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 23 Aug 2012 15:23:01 +0200

Dnia 2012-08-23, o godz. 15:13:13
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał(a):

> No co Ty - taki fajny temat. Szczególnie z zaperzonymi wyznawcami. :D

Przeciwnicy też bywają nieźli ;-)

> U siebie bym do tego nie dopuścił i nie dopuszczam. Jeżeli to byłby
> klient, to po trzecim odzyskiwaniu danych i kolejnym ignorowaniu
> moich zaleceń stwierdziłbym wprost: jak owca chce, żeby ją strzyc, to
> się ją strzyże… :D

"(...)a admin który by na to zwrócił uwagę był niepotrzebny bo przecież
"samo się robi i po co komuś płacić"." ;-)

Robiłem awaryjny odzysk danych. Proponowałem że za stałą opłatą zajmę
się wdrożeniem procedur backupowych etc. ale jakoś chętni w tym
przypadku nie byli. Ale przy kolejnej awarii już do mnie nie przyszli bo
szefowi było wstyd że znów to samo zrobili. Kumpela robiąca tam za
sekretarkę która ich za pierwszym razem skierował do mnie nie
omieszkała mi o tym powiedzieć. ;-)

Zdrówko