Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 23 Aug 2012 15:13:13 +0200

Dnia Tue, 21 Aug 2012 17:27:39 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> O religii siÄ™ nie dyskutuje. ;-)

No co Ty - taki fajny temat. Szczególnie z zaperzonymi wyznawcami. :D

> Natomiast ciężko mi jest do tej pory pojąć że np. duże biuro
> architektoniczne trzyma bibliotekę projektów i używanych w nich
> elementów na jednym serwerze (pomijam że to OS X Server akurat) bez
> jakiegokolwiek backupu. Tzn. maszyna do backupu była ale wyłączona a
> admin który by na to zwrócił uwagę był niepotrzebny bo przecież "samo
> się robi i po co komuś płacić". A tak to jak wyskakiwał jakiś komunikat
> to się klikało "OK". ;-)

U siebie bym do tego nie dopuścił i nie dopuszczam. Jeżeli to byłby klient,
to po trzecim odzyskiwaniu danych i kolejnym ignorowaniu moich zaleceń
stwierdziłbym wprost: jak owca chce, żeby ją strzyc, to się ją strzyże… :D

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]