Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 23 Aug 2012 15:43:12 +0200

Dnia Thu, 23 Aug 2012 15:23:01 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> Przeciwnicy też bywają nieźli ;-)

Jeżeli też mają religijny zapał - jasne, że tak. :D

> "(...)a admin który by na to zwrócił uwagę był niepotrzebny bo przecież
> "samo się robi i po co komuś płacić"." ;-)
>
> Robiłem awaryjny odzysk danych. Proponowałem że za stałą opłatą zajmę
> się wdrożeniem procedur backupowych etc. ale jakoś chętni w tym
> przypadku nie byli. Ale przy kolejnej awarii już do mnie nie przyszli bo
> szefowi było wstyd że znów to samo zrobili. Kumpela robiąca tam za
> sekretarkę która ich za pierwszym razem skierował do mnie nie
> omieszkała mi o tym powiedzieć. ;-)

Maciek - been there, done that, got the t-shirt. :) Choć kilka sytuacji było
takich, że żałowałem, że przyznałem się, że backup zrobiłem. Bo można było
oglądać idiotę w sytuacji, jak się poci… :)

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]