Re: Używanie laptopa w domu - bateria

Autor: p0li <p0li_at_autko.SCHNITT.pl>
Data: Mon, 20 Aug 2012 21:52:52 +0200

T->Dnia 2012-08-20 20:58:52 niejaki PK napisa³:

> Na pewno nie dziêki temu, bo to co robisz jest raczej bez sensu :).

mówisz?

> Poza tym laptop to urz±dzenie, które ma byæ przede wszystkim wygodne
> i ma u³atwiaæ ¿ycie, ale Ty przez 5 lat:
> a) zabawiasz siê kablem co kilka godzin

nie jest to wielki problem - wtyczkê z pr±dem mam i tak przy fotelu czy
³ó¿ku

> b) u¿ywasz lapka w domu z od³±czonym kablem, czyli pewnie w jakim¶
> trybie oszczêdnym => pogarszaj±cym wydajno¶æ i komfort pracy

w moim laku ten tryb mo¿na sobie dok³adnie skonfigurowaæ - i jedyne w czym
jest ró¿nica na beterii lub kablu to maxymalna asno¶æ ekranu - reszta
pozostaje bez zmian

> Powiem Ci co ja my¶lê o tych dwóch punktach:
> a) gdyby do laptopa do³±czali niewolnika za ~40 z³ rocznie, który
> by ¶ledzi³ stan baterii i w idealnych momentach w³±cza³ oraz wy³±cza³
> zasilanie, to bym siê na co¶ takiego zdecydowa³

dla mnie laptop jest po to ¿eby pracowa³ na baterii - jakbym chcia³ mieæ go
na sta³e do gniazdka podpiêtego - kupi³bym "stojaka"

> b) je¶li korzystasz z jakiego¶ trybu oszczêdnego, to prawie na pewno
> mog³e¶ kupiæ s³abszy model, który by³by na kablu szybszy ni¿ Twój bez.
> Ró¿nica w cenie zapewne przekroczy³aby koszt zapasowej baterii (mo¿e
> kilku)...

jak pisa³em wy¿ej - twoje domniemania s± jak kul± w p³ot

> pozdrawiam,
> PK

i ja tak¿e

--