Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 20 Aug 2012 21:15:55 +0200

Dnia Mon, 20 Aug 2012 17:58:27 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

(ciach…)

> Dyski z naklejką Apple też są droższe. A czy lepsze? Śmiem wątpić. ;-)

To nie wiedziałeś, że zwykły WD Green po wstawieniu go w klamota z logiem
nadgryzionego japka nagle automagicznie staje się profesjonalnym
rozwiązaniem serwerowym
(http://applefobia.blox.pl/2011/06/Time-Capsule-oferta-bardzo-specjalna.html)?
:)

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]