Re: Pro?ba pilna o ocen? zestawu

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon, 20 Aug 2012 01:06:14 +0200

W dniu 2012-08-19 23:43, micz pisze:

> 1. Trochê jednak ma³o portów SATA. To niby prosty problem, ale mo¿na o tym zapomnieæ gdy siê tnie koszty. Mam 2 HDD, 1 SSD, 1 CD-ROM, co daje zajête 4 porty. Zostaj± mi dwa porty jedynie i je¶li chce siê w przysz³o¶ci zrobiæ jeszcze jedn± macie¿ na przyk³ad + dodaæ eSata to ju¿ dupa
> 2. brak wyj¶cia eSata z p³yty g³ównej na ty³ach. CO oznacza, ¿e trzeba u¿yæ jednego z portów SATA, a tych jest - jak wspomnia³em wy¿ej - troszkuj ma³o.
> 3. Jednak ma³o portów USB równie¿ :(

Najbardziej potrzebne s± porty USB z przodu, u siebie chcia³em mieæ
4xUSB3.0 na "froncie" d³ugo szuka³em p³yty która bêdzie to mia³a, drugim
kryterium by³ wybór p³yty z co najmniej 4 sztukami SATA 6Gbit, to te¿
powodowa³o problemy ze znalezieniem p³yty i podstawowy parametr to
Socket 1155 na chipsecie Z77 - wybra³em p³ytê GA-Z77X-UD5H

> Z plusów muszê wymieniæ akustykê - jest niemal bezg³o¶nie. Naprawdê. W porównaniu z moim poprzednim e6600, lub Phenomie 940 to boxowy wiatraczek w i3770 jest poprostu nies³yszalny. Zasilacz tak¿e bynajmniej siê nie wybija.

Ciekaw jestem jak bêdzie pracowa³ u mnie i7 2600k na boxowym - p³yta
bêdzie w poniedzia³ek.

> CHyba tyle z pierwszych wra¿eñ. Je¶li bêdê mia³ chwilê mo¿e pokuszê siê o jakie¶ benchmarki, tylko powiedzcie, które by was interesowa³y, bo nie robi³em tego nigdy.

Mo¿e superpi? ;-)