Re: Pro?ba pilna o ocen? zestawu

Autor: micz <michalponiedzielski_at_gmail.com>
Data: Sun, 19 Aug 2012 14:43:35 -0700 (PDT)

Jeśli chodzi o plomby Gral.pl potwierdził mi dwukrotnie, że plomby zrywać mogę, co też uczyniłem od razu.

Co do samego zestawu - na razie żadnych większych smutków. Ale kilka pierdółek owszem odnośnie płyty głównej:

1. Trochę jednak mało portów SATA. To niby prosty problem, ale można o tym zapomnieć gdy się tnie koszty. Mam 2 HDD, 1 SSD, 1 CD-ROM, co daje zajęte 4 porty. Zostają mi dwa porty jedynie i jeśli chce się w przyszłości zrobić jeszcze jedną macież na przykład + dodać eSata to już dupa
2. brak wyjścia eSata z płyty głównej na tyłach. CO oznacza, że trzeba użyć jednego z portów SATA, a tych jest - jak wspomniałem wyżej - troszkuj mało.
3. Jednak mało portów USB również :(

Także - dla wszystkich, którzy też kombinują nowy zestaw - nie oszczędzajcie tych paru stów na płycie gł., bo to się potem i tak skończy wydawaniem pieniędzy (karty rozszerzeń dla SATA, Firewire), a będzie większy tłok będzie w obudowie. Gdybym dodał 3 stówki do płyty, kupiłbym coś znacznie bardziej wszechstronnego i miałbym święty spokój. Ech... :/

Z plusów muszę wymienić akustykę - jest niemal bezgłośnie. Naprawdę. W porównaniu z moim poprzednim e6600, lub Phenomie 940 to boxowy wiatraczek w i3770 jest poprostu niesłyszalny. Zasilacz także bynajmniej się nie wybija.

CHyba tyle z pierwszych wrażeń. Jeśli będę miał chwilę może pokuszę się o jakieś benchmarki, tylko powiedzcie, które by was interesowały, bo nie robiłem tego nigdy.

Dzięki Wam wszystkim raz jeszcze za pomoc - było mi o wiele wiele łatwiej podejmować te wszystkie decyzje.