Re: Gwarancja na WD Scorpio Black ?

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 19 Aug 2012 23:05:52 GMT

On 2012-08-19, _THX. <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> WD7500BPKT.
> Na dysk kupiony w Stanach: 5 lat.
> U polskich sprzedawc贸w: 24 miesi膮ce.
> Cena wychodzi podobnie (uwzgl臋dniaj膮c wysy艂k臋 do Polski).
> Co jest?
> Czy WD oferuje w Europie/Polsce globaln膮 5-letni膮 gwarancj臋 producenta (po
> wyga艣ni臋ciu gwarancji sprzedawcy)? Czy raczej zapomnie膰 (i kupowa膰 w Stanach,
> bo co 5 lat to jednak nie 2 lata)?

Troch臋 mi si臋 nie chce, a troch臋 nie mam mo偶liwo艣ci, 偶eby teraz
grzeba膰 po sieci i szuka膰 warunk贸w zakupu, ale:
1) Europa Wschodnia dostaje elektronik臋 drugiej kategorii od zawsze,
wi臋c r贸偶nice w gwarancji s膮 mo偶liwe.
2) gwarancja mo偶e by膰 honorowana tylko na jakim艣 obszarze, co ma w艂a艣nie
blokowa膰 tanie importy z USA, Japonii itp (m.in. przez to sprz臋t foto
jest w Polsce tak drogi :))
3) zerkn膮艂em na ten dysk w kilku sklepach internetowych. W Agito 24
i notka, 偶e obs艂uguje to serwis sklepu. W morele 36 miesi臋cy i brak
informacji kto obs艂uguje. Mo偶liwe, 偶e po prostu jest ma艂y chaos. Tzn.
sprzedawcy sobie co艣tam oferuj膮 (bo np. op艂aca im si臋 naprawa dysk贸w),
ale i tak dostaje si臋 5 lat od WD.

> I pytanie czysto sprz臋towe:
> Czy WD7500BPKT p贸jdzie w HP Compaq wyposa偶onym w "zwyk艂e" SATA (pierwsze, a
> nie SATA2)?

P贸jdzie (wersje SATA s膮 kompatybilne), ale demonem pr臋dko艣ci si臋 od tego
raczej nie stanie, wi臋c je艣li kupujesz dysk dla osi膮g贸w, to nie wiem
czy warto :).

pozdrawiam,
PK