Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 19 Aug 2012 23:21:20 +0200

W dniu 2012-08-19 22:38, PK pisze:

> Nie wiem czy w Polsce MacBooki jeszcze wyróżniają z tłumu. W krajach
> bogatszych już nie. U nas iPhone'y też stały się pospolite, ale to
> głównie dzięki ofertom abonamentowym.

U nas w kraju MacBook to ciągle +10 do lansu choć są fajne jeśli chodzi
o desing :) w sumie znam chyba tylko ze dwie osoby co majÄ… MacBooka a
tech co mają cokolwiek innego znam dużo więcej.
Nie można porównywać laptopa za 5 tyś z tel w abonamencie za 200zł +
abonament.

> A widujesz w Lidlu jakieÅ› inne laptopy...?

To był przykłada .. Tesco i Real mają :)

> To oczywiste, że Apple robi swoje sklepy w dużych miastach. Sklep musi
> zarabiać (choć akurat te ich iSpoty nie zarabiają sprzedażą tylko
> "budowaniem wizerunku").

Dokładnie one nie są do sprzedaży tylko do pokazania że są i jakie są fajne.

> Laptop za 5k to nie towar pierwszej potrzeby. W naszym kraju to jest
> raptem 40% średniej ceny zakupu samochodu, a po nową brykę to niektórzy
> pół Polski przejeżdżają (a czasem szukają za granicą).

Coś w tym jest ale łatwiej kupić HP czy Della za 5k niż Sony czy Appla.

> Chyba mogą po laptopa skoczyć do najbliższego dużego centrum handlowego :). Zresztą
> jeśli kogoś stać na taki sprzęt, to albo w dużym mieście mieszka albo
> bywa (na zakupy, w interesach). I w tym sensie te laptopy sÄ… Å‚atwo
> dostępne, tzn. jak Ci zależy to znajdziesz.

Co ja tam miałem na tej liście ... ziemniaczki, woda niegazowana, aa i
laptop :)

> Znacznie poprawia tę sytuację fakt, że Apple ma raptem kilka modeli
> w ofercie, więc łatwo kupić. Inni producenci mają po kilkanaście
> modeli i prawie każdy w kilku konfiguracjach.
>
> Za to jeśli np. zależy Ci na Panasonic Toughbook, to masz rzeczywiście
> problem :).

A to fakt :)

> Mieszkam w Warszawie.

Ja też dla tego wiem gdzie są ich sklepy i co jest oferowane :)

> Słowo daję, że nie wiem co to jest MediaGroup.

Miało być MetroGroup czyli właściciel marek MM czy Saturn.

  Różnych rozmiarów
> sklepy pod markÄ… Apple po prostu sÄ… powszechne.
> http://www.apple.com/pl/buy/locator/map.html?tySearch=1&viaProduct=2&viaSpecial=-1&strCountry=POL&q=warszawa

Jak patrze na tą listę to widzę że tylko część ma ISpoty a w EURO na
100% nie ma chyba że jakiś jeden Ipod leży dziś w szafie.

> Zapewne tradycyjnych sprzedawców jest jeszcze trochę więcej niż w ich
> bazie, a wirtualnych (tzn. punktów odbioru osobistego) - kilkukrotnie
> więcej.

PatrzÄ…c na sklepy to 99.999% to ma tylko virtualnie w cenniku a towar
dostępny tylko na zamówienie.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.