Re: Sprzęt do FLV - jaki?

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Fri, 17 Aug 2012 15:07:11 +0200

> Proszę o radę.
> Jaki tani, przenośny sprzęt do odtwarzania
> filmików FLV ściągniętych z Internetu kupić?
> Są to głównie lekcje jęz. obcych z YouTube.

Witaj,
Ja używam w podobnym celu tabletu ICONIA TAB A100 od Acera.
Ekran 7" z rozdzielczością 1024 na 600,
dwa głośniki, wyjście słuchawkowe i słuchawki w zestawie,
procesor Tegra 2 (1 GHz),
ma wystarczającą moc obliczeniową
aby płynnie odtwarzać filmy w youtube,
pewnie dlatego że nvidia dobrze przygotowała układ graficzny w tym
procesorze.
Od razu możesz uaktualnić też Androida wersje 4.0
a z Google Play pobrać jakiś dobry program do odtwarzanie filmów
i wyświetlania ebooków.
Gorzej z PDFami, tutaj przydało by się 10" i 1280x800
ale za 1000 zł takiego chyba nie kupisz, a A100 już tak.
__
Robert