Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 11:54:36 +0200
Message-ID: <k0ig17$psj$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response

"Michal" napisał:

> Zakup planowany na miejscu raczej w jednej z mniejszych, specjalizowanych
> firm komputerowych. I tu problem - jak
> się ma pecha, to taka firma za parę miesięcy może nie istnieć,
>[...] i jeśli SSD padnie, a firma zwinie się/po 2 latach nie będzie
>zainteresowana realizacją gwarancji - zostaje się z niczym.

Mały Jasio wtyka palec między drzwi (a nuż nie przytrzaśnie), duży Jasio
kupuje w jakichś z góry podejrzanych sklepikach (a nuż się nie zwiną?) lub
na - za przeproszeniem - Allegro (a nuż coś przyślą?). A mówią, że instynkt
samozachowawczy wyrabia się z wiekiem.

JoteR
Received on Thu 16 Aug 2012 - 11:55:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 16 Aug 2012 - 12:51:02 MET DST