Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Fri, 17 Aug 2012 14:21:14 +0200
Message-ID: <k0lcvu$80h$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-08-17 14:02, Michal pisze:
> W dniu 2012-08-17 13:52, Chris pisze:
>
>> PracujÄ™ u dystrybutora i wymieniamy dyski na nowe dajÄ…c nowa gwarancjÄ™,
>> dodam że cała operacja nie trwa dłużej niż tydzień z odbiorem paczki od
>> nas u sprzedawcy.
>
>
> > Jak ktoÅ› leci w ch... to sklepy :)
>
> A z tym ostatnim zgadzam siÄ™ w 100%. Czasem sam siÄ™ dziwiÄ™, bo nic na
> tym nie zyskują traktując klienta "z buta" w 5 min po sprzedaży, wręcz
> zrażają ludzi nie ponosząc praktycznie dodatkowych kosztów (dorzucić HDD
> do przsyłki zbiorczej i wypelnić RMA to nie jest chyba jakiś straszny
> problem). Na szczęście nie wszystkie tak mają :)

Dla tego nasza firma poszła w rozliczanie klienta w 5 dni (większość
towarów) bo nie ma sensu trzymać dłużej skoro i tak wiadomo że producent
nas nie rozliczy w 5 - 7 - 14 -21 - 30 dni tylko trwa to sporo dłużej bo
wysyłkę nie robi się z jednym dyskiem tylko np. 100 czy 200 sztuk bo
koszty transportu były by większe niż koszt dysku :)

-- 
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.
Received on Fri 17 Aug 2012 - 14:25:02 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 14:51:02 MET DST