Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 10:01:27 +0200
Message-ID: <k0ktnn$n4e$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response

Użytkownik "K" <a_at_b.c> napisał w wiadomości
news:k0km65$sg0$2_at_inews.gazeta.pl...
>W dniu 16.08.2012 17:01, chochlik_drukarski pisze:
>>
>> A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii
>> i rozmowa
>> wyglądała tak:
>>
>> Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na gwarancji
>> reklamować bezpośrednio u Państwa ?
>> Oni: Nie, spierdalaj
>
> kto ci w ogole wmowil ze masz gdzies dzwonic, wchodzisz na strone
> segate/samsun, bo seagate serwisuje te dyski. sprawdzasz po serialu czy ma
> gwarancje, jesli ma to samo ci zaproponuje wypelnienie rma i po sprawie.

Nigdzie nie dzwoniłem tylko korzystałem z live chata. Przekopałem strone
samsunga
pod kątem "warranty check" i wszystkie linki jakie znalazłem były
nieaktualne. Pan
na tym czacie również stwierdził, że się nie da tego sprawdzić i mam iść do
sklepu.

Więc gdzie to się sprawdza ?
Received on Fri 17 Aug 2012 - 10:05:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 10:51:02 MET DST