Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: ImiÄ™ i nazwisko <e-mail_at_e-mail.com>
Data: Fri, 17 Aug 2012 10:10:07 +0200
Message-ID: <k0kugh$qvi$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 17-08-2012 10:01, chochlik_drukarski pisze:
>
> Użytkownik "K" <a_at_b.c> napisał w wiadomości
> news:k0km65$sg0$2_at_inews.gazeta.pl...
>> W dniu 16.08.2012 17:01, chochlik_drukarski pisze:
>>>
>>> A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii
>>> i rozmowa
>>> wyglądała tak:
>>>
>>> Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na
>>> gwarancji
>>> reklamować bezpośrednio u Państwa ?
>>> Oni: Nie, spierdalaj
>>
>> kto ci w ogole wmowil ze masz gdzies dzwonic, wchodzisz na strone
>> segate/samsun, bo seagate serwisuje te dyski. sprawdzasz po serialu
>> czy ma gwarancje, jesli ma to samo ci zaproponuje wypelnienie rma i po
>> sprawie.
>
> Nigdzie nie dzwoniłem tylko korzystałem z live chata. Przekopałem strone
> samsunga
> pod kątem "warranty check" i wszystkie linki jakie znalazłem były
> nieaktualne. Pan
> na tym czacie również stwierdził, że się nie da tego sprawdzić i mam iść do
> sklepu.
>
> Więc gdzie to się sprawdza ?

na stronie seagate, co najmniej od pol roku.
http://drive.seagate.com/content/samsung-en-us
co prawda, jeszcze w grudniu bylo latwiej tam dotrzec i wygenerowac RMA,
ale wierze ze ci sie uda.
Received on Fri 17 Aug 2012 - 10:15:02 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 10:51:02 MET DST