Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 16 Aug 2012 18:14:53 +0200
Message-ID: <sxcec8l8r5nd.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:02:24 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

>> (ciach…)
>>> A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii
>>> i rozmowa wyglądała tak:
>>>
>>> Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na
>>> gwarancji reklamować bezpośrednio u Państwa ? Oni: Nie, spierdalaj
>>
>> A jakąś podstawę podano?
>
> "Takie mamy zasady. Proszę udać się do sklepu w którym kupił Pan dysk. Czy
> mogę jeszcze w czymś pomóc?"

Wiesz - mnie kiedyś Orange też próbowało wmówić, że podpisana przez nich
umowa cesji jest nieważna, bo „na naszej stronie jest zapis, że takiej
operacji można dokonać minimum pół roku po podpisaniu umowy na warunkach
promocyjnych”. Ja mało zajadów za śmiechu nie dostałem, a znajomemu
prawnikowi oczy się od razu świeciły.

Rozumiem (trochę) sytuację, w której odsyłają Cię do producenta kupionego
notebooka - bo np. dyski w tym kanale dystrybucyjnym mogą mieć inne warunki
gwarancji. W sytuacji, w której idziesz do sklepu, kupujesz dysk, dysk pada
i przedstawicielstwo / serwis producenta Cię olewa? Na jakiej podstawie
prawnej?

Nie, żebym oblatany na wszystkie strony w prawie był - po prostu ciekawość
moja. Ja w każdym razie na tekst „takie mamy zasady” wypaliłbym, że ja też
mam swoje zasady - m.in. sprzęt padnięty oddaję bezpośrednio do serwisu
producenta…

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]
Received on Thu 16 Aug 2012 - 18:20:02 MET DST

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 16 Aug 2012 - 18:51:02 MET DST