Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 18:02:24 +0200
Message-ID: <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
news:13eh1jbxfe2r0.dlg_at_maverick.przemekryk.no-ip.info...
> Dnia Thu, 16 Aug 2012 17:01:34 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):
>
> (ciach…)
>> A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii
>> i
>> rozmowa wyglądała tak:
>>
>> Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na gwarancji
>> reklamować bezpośrednio u Państwa ?
>> Oni: Nie, spierdalaj
>
> A jakÄ…Ĺ› podstawÄ™ podano?

"Takie mamy zasady. Proszę udać się do sklepu w którym kupił Pan dysk. Czy
mogÄ™
jeszcze w czymĹ› pomĂłc?"
Received on Thu 16 Aug 2012 - 18:05:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 16 Aug 2012 - 18:51:02 MET DST