Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 10:45:31 +0200

W dniu 2012-08-16 08:45, neo pisze:
Dzięki pracy z nowym cichym pudłem
> zauważyłem, że moje bóle głowy są związane z pracą z wysłużonym
> lapciakiem (Dell), w którym bez przerwy kręci się i hałasuje twardy
> dysk (pracuję na nim do 10 godzin dziennie).
Nie mam wielu doświadczeń z dyskami 2,5" ale te dwa które posiadam
(Seagate Momentus) są na prawdę ciche. Trzeba się dobrze wsłuchać żeby
zauważyć delikatne terkotanie kiedy na prawdę dostaje w kość.
Jeśli taki dysk przyprawia Cię o bóle głowy to coś z nim musi być nie
tak albo jego otoczenie rezonuje.
To mówiłem ja, nałogowy migrenowiec bardzo wyczulony na złe bodźce :-)