SSD w netbookach i laptopach

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 15 Aug 2012 23:45:37 -0700 (PDT)

Dzięki Waszym radom kupiłem sobie ostatnio dobre pudło (5,5tys.), w
którym jest m.in. i7 oraz SSD120G dające naprawdę dobry efekt
szybkości i cichości.

Nadal zastanawiam się nad (nowym) netbookiem albo laptopem.

Mam coś takiego na oku:

http://www.ceneo.pl/15684060

I wszystko może by i grało gdyby nie to, że przekonałem się jak wielka
jest różnica między pracą z dyskiem konwencjonalnym i SSD.

Czy są netbooki/laptopy, które dają możliwość zastąpienia dysku
konwencjonalnego dyskiem SSD, albo takiego skonfigurowania systemu,
żeby pracować na SSD, a dysk konwencjonalny zupełnie milczał, kiedy
nie jest wykorzystywany? Dzięki pracy z nowym cichym pudłem
zauważyłem, że moje bóle głowy są związane z pracą z wysłużonym
lapciakiem (Dell), w którym bez przerwy kręci się i hałasuje twardy
dysk (pracuję na nim do 10 godzin dziennie).

Jeżeli znowu głupio spytałem, przepraszam. Jeżeli można mi pomóc,
dziękuję i pozdrawiam.

Piotrek

P.S. Znacie to?

Przychodzi młody profesor na wykład i mówi do studentów: "Proszę
zadawać mi dowolne pytania. Nie ma głupich pytań, są tylko głupie
odpowiedzi, naprawdę chciałbym państwa czegoś nauczyć." Na co wstaje
student i pyta "Panie profesorze, czy jeżeli złapię się trakcji
tramwajowej dwoma rękami i stanę na torach to pojadę jak tramwaj?"

:)