Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 14 Aug 2012 18:57:50 GMT

On 2012-08-14, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> Jaki dysk nie jest awaryjny (firma?) :)

To nie kwestia firmy tylko klasy. Wi臋kszo艣膰 ludzi kupuje tanie dyski
z dolnej cz臋艣ci cennika (domowe) i one nie bez powodu maj膮 cz臋sto
tylko 1 rok gwarancji.
Ale s膮 te偶 dyski, kt贸re maj膮 5 lat gwarancji, czyli prawdopodobnie
wcze艣niej go wymienisz na wi臋kszy :).

> Swego czasu "jechalem" tylko na Seagateach. Z przyzwyczajenia niz z
> przekonania. Padl jeden, ale nie nagle. To byla pie膰setka z feralnej
> serii z firmwarem. Wyglada na to, ze firmware zaktualizowalem deko za
Poniewa偶 sam kupuj臋 raczej te ta艅sze, tak naprawd臋 tylko z dw贸ch dysk贸w
by艂em naprawd臋 zadowolony.
Pierwszym by艂 Fujitsu (bardzo dawno - mia艂 6.4GB). Mia艂em go 8 lat
i jeszcze dzia艂aj膮cy rozebra艂em na cz臋艣ci z nud贸w :).
Drugim by艂 WD Caviar, kt贸ry by艂 cichy zanim pojawi艂a si臋 moda na
r贸偶ne "Green" itp :).

Wszystkie pozosta艂e mi pad艂y, ale te偶 nie narzekam. Je艣li co艣
ma 2 lata gwarancji, a umiera po 3, to pewnie tak po prostu
musia艂o by膰. Kupowa艂em nowy i nie prze偶ywa艂em :).

pozdrawiam,
PK