Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 12:31:22 +0200

Użytkownik ::-::dysmorfofob::-:: napisał:
> [ciach]
>
> Dobry zart i nawet smieszny :]

Jaki dysk nie jest awaryjny (firma?) :)

Swego czasu "jechalem" tylko na Seagateach. Z przyzwyczajenia niz z
przekonania. Padl jeden, ale nie nagle. To byla piećsetka z feralnej
serii z firmwarem. Wyglada na to, ze firmware zaktualizowalem deko za
pozno. Wiec po prostu poszedl do szafy. Potem sobie przypomnialem, ze
dawali 5 lat gwarancji i ... wlasnie mi niedawno serwis odeslal "nowke"
- znaczy certified repaired ;) Ale nie moj, bo inna obudowa (ciensza).

Teraz jade na WD, Samsung, Seagate - jak kupuje np. 2 dyski (primary +
backup 1:1) to zawsze ta sama pojemnosc, ale inne firmy. Wiec mam
totalny miszmasz WD/Seag/Sams/OCZssd - a po tym, ze padl jeden Seag nie
uwazam, ze Seagy sa awaryjne. Mogl mi pasc dowolny inny :)

Wiec z punktu widzenia Kowalskiego - cokolwiek nie kupi, to padnie albo
nie padnie.