Re: Wybór grafiki do Flash 1080p youtube, google map, bluray

Autor: jędrek <wytnijandx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 17:03:44 +0200

"BQB" news:502708fd$1_at_news.home.net.pl

> Czemu akurat na Nvidię się uparłeś?

Bo jak się kiedyś sparzyłem na ATI (za pierona nie chciały się instalować
sterowniki z oryginalnie dołączonej płytki do karty) to od tego czasu siedzę
na nvidii, bo tu sterowniki zawsze od kopa się instalowały bez zająknięcia.
Taki uraz mi do ATI pozostał.

> Zainteresuj się np HD6450 w wersji pasywnej (o którą nie trudno)

Przeraża mnie ta tasiemka do D-SUB-a :) żal było kilka cm2 laminatu.
Nie wiem czemu ostatnia taka moda na tasiemki zarówno w ATI jak i nvidii.

> Odnośnie ilości pamięci, to zastanów się ile to jest 1GB

Zastanawiałem się już dawno :)
Bo po co mam pchać w ram karty skoro w ogóle on przeze mnie nie będzie
wykorzystywany.

> CUDA z GF się do twoich celów nie przydadzą.

A gdzie to w praktyce się przydaje w takim razie?