Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Mon, 13 Aug 2012 21:43:36 +0200

> (do czego linksys się nie kwapi) np: takie ficzery jak printserwer,
> obsługa modemów, w tym aero2 jako łącze backupowe, poprawna obsługa

Oj tam Aero2...
Naj, naj, naj, ..., najfajniejsze w tym OpenWrt jest to,
ze mozesz ingerowac w zrodla -
- w praktyce przeklada sie to m.in. na to,
ze nie ma takiego modemu, ktory by tam nie dzialal.

Sam ostatnio usunalem ustawianie APN'a
(bo moje modemy maja to juz "zaszyte w sobie")
i dodalem AT+CFUN=1, bo jeden z moich starych modemow
nie dzialal bez tego.
Zeby nie bylo tak rozowo - zawsze jest cos za cos.
OpenWrt nie jest do konca dopracowane,
dlugo sie wlacza, itd, ale IMHO warto.
Zreszta zawsze mozna wrocic do oryginalnego f/w.