Re: USB over IP

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Mon, 13 Aug 2012 16:24:20 +0200

Użytkownik "Artur" <no_at_spam.pls> napisał w wiadomości

> Powinno zadziałać. Z tego co zrozumiałem, jest jedna wirtualna maszyna,
> ktora moze sobie skakac miedzy sprzetowymi serwerami klastra ESX. Wowczas
> faktycznie sprzetowe mapowanie USB do maszyny wirtualnej moze byc
> problemem, ale w przypadku "usb over ip" jedna maszyna (wirtualna) bedzie
> sie odwolywac do urzadzenia niezaleznie od tego na jakim fizycznym hoscie
> bedzie sie znajdowac.
> Ale to wszystko teoria - nie bawilem sie nigdy takim hubem usb.

Mam nadzieję że zadziała - z opisu wyglada rozsądnie, na froum vmware też
znalazłem
wypowiedzi że AnywhereUSB bardzo dobrze współpracuje z wirtualnymi
maszynami.
Jestem w trakcie zamawiania wersji dwuportowej:
http://www.gamma.pl/katalog/komunikacja/sieci-przewodowe/moduly-ethernet-to-usb/digi-anywhereusb-2-port-usb-over-ip-hub.html

Pozdrawiam

--
Artur Dębski