Re: USB over IP

Autor: Artur <no_at_spam.pls>
Data: Mon, 13 Aug 2012 10:48:18 +0200

> To koledze raczej nie zadziała, z opisu wynika, że danego portu może
> używać tylko jedna maszyna w danej chwili, a nie wiele maszyn.
> Przypominam, że kolega chce użyć jednego modemu w wielu maszynach.

Powinno zadziałać. Z tego co zrozumiałem, jest jedna wirtualna maszyna,
ktora moze sobie skakac miedzy sprzetowymi serwerami klastra ESX. Wowczas
faktycznie sprzetowe mapowanie USB do maszyny wirtualnej moze byc problemem,
ale w przypadku "usb over ip" jedna maszyna (wirtualna) bedzie sie odwolywac
do urzadzenia niezaleznie od tego na jakim fizycznym hoscie bedzie sie
znajdowac.
Ale to wszystko teoria - nie bawilem sie nigdy takim hubem usb.