Optyczna sieć komputerowa (ale nie światłowód)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon, 13 Aug 2012 16:22:37 +0200

Lata temu, jeszcze zanim upowszechniło się WiFi, trafiłem na opis
jakiejś eksperymentalnej (być może amatorskiej) sieci komputerowej, w
której transmisja była realizowana za pomocą światła (przez powietrze,
nie światłowód). Nie pamiętam już czy chodziło o podczerwień czy światło
widzialne (wydaje mi się, że jednak była mowa o tym drugim). Nie znam
żadnych szczegółów, próba googlowania także nie daje żadnych rezultatów.

Ktoś z Was wie o co może chodzić?