Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Michal <usenet_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Sun, 12 Aug 2012 19:13:52 +0200

W dniu 2012-08-12 18:42, MC pisze:

> Dlaczego nie? Wiekszość konstrukcji ma swoje wersje ADSL, nawet z
> automatycznym rozróżnieniem aneksu. Z gigabitem nie ma problemu, parę
> groszy więcej, ale z 5 GHz może być.

Przerabiane - modemoroutery w 99% nie mają przyzwoitego alternatywne
firmware. Na tym można zakończyć dyskusję. Owszem - większości ludzi
wystarcza standardowa skrzynka od operatora (zresztą nawet nie potrafią
jej skonfigurować i działa na domyślnych ustawieniach), ale mam wrażenie
że zadający pytanie czego innego oczekuje od routera, mimo fatalnego
IMHO błędu z zostawieniem firmware linksysa w WRT54G - u mnie poszło do
zmiany w dniu kupna WRT54GL.

--
/MB