Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 10 Aug 2012 09:10:14 +0200

BQB nabazgrał(a):

> BTW, pamiętaj, że sprzedawca może sprzedać zestaw 4x4GB i tak w/g tego co
> piszesz będziesz musiał oddać całość. Ale nie spotkałem się z takim
> przypadkiem jeszcze, chyba, że kupuje się cały komp zaplombowany, to wtedy
> nie ma innego wyjścia niż oddać cały zestaw.

No i właśnie takie pamięci są sprzedawane jako BOX w jednym zapląbowanym
pudełku.

> BTW, oddawania całości - kupujesz nowe auto, z jednego koła uchodzi
> powietrze, opona nie przebita:
> w/g Ciebie oddajesz całe auto (komplet to komplet - nie masz wymienionych
> składowych części) na gwarancji, czy jednak oddajesz tylko część?

Brak związku, poza tym każda opona jest osobną pozycją przy zakupie.

> I nie ma znaczenia, że to coś innego.
> Z naszego podwórka przykład - reklamowałeś kiedyś procesor? Ja tak, mimo,
> że wersja BOX, to nie musiałem z wentylatorem oddawać. Kiedyś reklamowałem
> też przejściówkę do TV z karty graficznej, też nie musiałem zanosić całego
> kompletu z kartą graficzną. Dziwne prawda?

Sprzedawca był miły, nic poza tym. A teraz powiedz mi czy oddając
przejściówkę do sprzedawcy w/w sprzedawca w razie braku takiej na wymianę
wystawia ci fakturę korygującą na cały zestaw czyli grafika + przejściówka a
grafikę i tak zostawiasz w domu jako prezent.

Tak więc przestań truć bo szkoda klawiatury na bzdury jakie wypisujesz.