Re: USB over IP

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Thu, 9 Aug 2012 23:44:36 -0700 (PDT)

>Będąc w podobnej sytuacji kupiłem niedawno jakiś niedrogi router TPLink z >portem USB i do pary najtańszy modem USB. Taki tandem działa bez zarzutu. -- >M. /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Dzięki za sugesie - lecz nie do końca rozumiem - sugerujesz
że router TPLink z gniazdkiem USB ma dodatkowe sterowniki pod Windows 2008 x64
ktore to sterowniki umozliwia serwerowi Windows zobaczenie przez LAN modemu GSM wpietego w w/w TPlink tak jakby tan modem GSM był "wpięty" w USB na wirtualnej maszynie? (lub fizycznie w gniazdo USB serwera gdyby nie była to wirtualna maszyna)

Jeżeli tak - podaj proszę model tego routera.

Dzięki

Pozdrawiam

--
Artur Dębski