Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri, 10 Aug 2012 01:39:55 +0200

W dniu 2012-08-10 01:24, BQB pisze:

> Widzisz, to że jest zestaw, dual, to nie zawsze jest sztuk 1, sam
> kupowałem pamięć kilka lat temu i miałem 1GB dual sztuk 2 - kupiłem 2 GB
> - jeszcze DDR1. Czemu tak sprzedawca wpisał na fakturze? Bo widocznie
> tak wpisał.

BTW, pamiętaj, że sprzedawca może sprzedać zestaw 4x4GB i tak w/g tego
co piszesz będziesz musiał oddać całość. Ale nie spotkałem się z takim
przypadkiem jeszcze, chyba, że kupuje się cały komp zaplombowany, to
wtedy nie ma innego wyjścia niż oddać cały zestaw.

BTW, oddawania całości - kupujesz nowe auto, z jednego koła uchodzi
powietrze, opona nie przebita:
w/g Ciebie oddajesz całe auto (komplet to komplet - nie masz
wymienionych składowych części) na gwarancji, czy jednak oddajesz tylko
część?
I nie ma znaczenia, że to coś innego.
Z naszego podwórka przykład - reklamowałeś kiedyś procesor? Ja tak,
mimo, że wersja BOX, to nie musiałem z wentylatorem oddawać. Kiedyś
reklamowałem też przejściówkę do TV z karty graficznej, też nie musiałem
zanosić całego kompletu z kartą graficzną. Dziwne prawda?