Re: Stary komp i pamięć - pomoc potrzebna.

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Fri, 10 Aug 2012 05:58:17 +0200

Użytkownik "Thomas" <angel_USUN_TO__at_bci.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Koleżanka ma starego desktopa DELL. Wyposażone to jest w Pentium 4
> 2.66GHz i 512MB RAM.
> Używa tego kompa do jakichś prostych spraw, jakiś Word, internet, czasem
> filmy.
> Sprzęt strasznie muli jednak. Wydaje mi się, że możnaby małym kosztem to
> poprawić dodając nieco RAMu. Zapewne jest to pamięć typu PC 2700 DDR. Do
> środka nie zaglądałem i nie wiem w jakiej konfiguracji ona jest czy
> 1x512, czy 2x256? Może ktoś wie jak to ztakim desktopowym DELLem jest? :)
> [...]

Update:
Jest to DELL GX260 i posiada taką płytę:
http://www.delllow.com/plyta-glowna-dell-gx260-intel-socket-478-slim-sff-desktop-tower.html
Zatem pamięć jest nawet typu PC2100, a nie PC2700.
I co prawda w opisie stoi, że obsługuje wyższe, lecz przełączy na szynę
266MHz, ale chciałbym by mi ktoś to potwierdził jeśli można (czy mogę tam
wbić PC3200)???

T.