Re: Stary komp i pamięć - pomoc potrzebna.

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Fri, 10 Aug 2012 06:17:26 +0200

Użytkownik "Thomas" <angel_USUN_TO__at_bci.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Thomas" <angel_USUN_TO__at_bci.pl> napisał w wiadomości

> Update:
> Jest to DELL GX260 i posiada taką płytę:
> http://www.delllow.com/plyta-glowna-dell-gx260-intel-socket-478-slim-sff-desktop-tower.html
> Zatem pamięć jest nawet typu PC2100, a nie PC2700.
> I co prawda w opisie stoi, że obsługuje wyższe, lecz przełączy na szynę
> 266MHz, ale chciałbym by mi ktoś to potwierdził jeśli można (czy mogę tam
> wbić PC3200)???
>
> T.

Update 2:
Poszukałem na alledrogo pamięci. Możnaby wsadzić tam 2x 1GB.
Ale znów trafiam na coś nowego. W opisach niektórych aukcji pisza, że "nie
współpracują z chipsetem Intela", a niektóre, że "obsługują wszystkie
chipsety".
Cholera.. to jak to jest??? Myślałem, że pamięć to pamięć, ważne żeby DIMM
DDR i będzie bangać na każdej płycie.
O co z tym chodzi?

T.