Stary komp i pamięć - pomoc potrzebna.

Autor: Thomas <angel_USUN_TO__at_bci.pl>
Data: Fri, 10 Aug 2012 05:38:57 +0200

Witam,

Koleżanka ma starego desktopa DELL. Wyposażone to jest w Pentium 4 2.66GHz
i 512MB RAM.
Używa tego kompa do jakichś prostych spraw, jakiś Word, internet, czasem
filmy.
Sprzęt strasznie muli jednak. Wydaje mi się, że możnaby małym kosztem to
poprawić dodając nieco RAMu. Zapewne jest to pamięć typu PC 2700 DDR. Do
środka nie zaglądałem i nie wiem w jakiej konfiguracji ona jest czy 1x512,
czy 2x256? Może ktoś wie jak to ztakim desktopowym DELLem jest? :) Wydaje
mi się, że 2 sloty na RAM przynajmniej winny być?
I kolejna kwestia - pamięć jest typu PC2700. Mam w domu jakieś kości 2x512
ale PC3200.
Zakładam, że można ju wsadzić i będzie działało? Bo poza tym, że są szybsze
to w dół (prędkością) tym bardziej powinny pasować?

T.