Re: Jaki dysk zewnetrzny ...

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu, 9 Aug 2012 23:56:11 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail spam_at_spam.net napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> 2 letnia plazma Samsunga sobie radzi z ogonkami PL bez problemu więc w
> nowchy raczej też nie widzę problemu.

ja mam LCD samsung kupiony ponad rok temu (jeden z wyzszych modeli 21 cale)
i niestety z napisami radzi sobie srednio (srt obsługuje oczywiście bez
problemu, natomiast przy mdvd lub mpl2 bardzo czesto rozjezdzaja się
napisy.
pl-literki rzeczywiscie bez problemu.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")