Re: Walka z dźwiękiem przez HDMI - ciąg dalszy

Autor: Jacek S. <orm_at_nospam.cy>
Data: Thu, 09 Aug 2012 22:37:25 +0200

W dniu 2012-08-09 09:37, Marcin N pisze:
> Mam pewien postęp w mojej walce z dźwiękiem i obrazem przez HDMI.
>
> Mam obraz na telewizorze, komputer mówi też, że wysyła dźwięk przez HDMI
> (nawet listki głośności migają w takt dźwięku w mikserze na ekranie)
> jednak żaden dźwięk nie dociera przez amplituner. Ten ampli radzi sobie
> ze wszystkimi formatami, przekazuje obraz z komputera do telewizora,
> jednak dźwięku nie generuje. Oczywiście dźwięk z innych źródeł HDMI
> działa prawidłowo.
>
> Co radzicie? Czy AMD (HD 5750) coś namieszało?
> System Windows 7.

  Może poszukaj przyczyny w systemie, a nie w sprzÄ™cie. A próbowaÅ‚eÅ›
takie coś ( ale to już NTG ):PPM na ikonie głośnika przy zegarku,wybierz
"Dźwięki" ,"Odtwarzanie" - i co tam masz? Masz tam ten swój zewnętrzny
odbiornik, np. "Toshiba"? A jest przy nim zielony "ptaszek"? Nie, tylko
przy "Głośniki"? To teraz zaznacz tą przykładową "Toshibę" jako
domyślną, tak, aby przy niej był ten "ptaszek":). I sprawdź. Powinien
być dźwięk w TV. Minus taki, że teraz nie ma w komputerze, i trzeba tak
za każdym razem tak "mieszać, jak chcesz mieć raz dźwięk tu, albo tu...
Oczywiście jest w necie odpowiedni soft, który to rozwiązuje, ale nie
pamiętam teraz nazwy. Sprawdź - może akurat...
Sorry za NTG:)

--
Jacek S.