Walka z dźwiękiem przez HDMI - ciąg dalszy

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Thu, 09 Aug 2012 09:37:34 +0200

Mam pewien postęp w mojej walce z dźwiękiem i obrazem przez HDMI.

Mam obraz na telewizorze, komputer mówi też, że wysyła dźwięk przez HDMI
(nawet listki głośności migają w takt dźwięku w mikserze na ekranie)
jednak żaden dźwięk nie dociera przez amplituner. Ten ampli radzi sobie
ze wszystkimi formatami, przekazuje obraz z komputera do telewizora,
jednak dźwięku nie generuje. Oczywiście dźwięk z innych źródeł HDMI
działa prawidłowo.

Co radzicie? Czy AMD (HD 5750) coś namieszało?
System Windows 7.

--
MN