Re: 'Zaawansowany' UPS.

Autor: <kowalarek1_at_gmail.com>
Data: Wed, 8 Aug 2012 01:06:00 -0700 (PDT)

W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 13:25:46 UTC+2 u¿ytkownik Tom01 napisa³:

> APC Smart takie co¶ potrafi w po³±czeniu z funkcj± w BIOSie
>
> odpowiedzialn± za uruchomienie po pojawieniu siê napiêcia. Wiêkszo¶æ
>
> BIOSów tak± funkcjonalno¶æ ma. Dzia³a to tak, ¿e po zaniku, program
>
> zamyka system, wy³±cza kompa i wy³±cza zasilanie na wyj¶ciu UPS. Po
>
> powrocie napiêcia w sieci, w³±cza sie UPS a BIOS uruchamia komputer.
>
> Pro¶ciej siê nie da.
>

> --
>
> Tomasz Jurgielewicz
>
> Masz ochotê zapytaæ mnie o monitory specjalistyczne?
>
> Masz problem z kolorem? Wal ¶mia³o!
>
> monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastif

Czy to EVER, czy to APC potrafia to samo i tak samo dzialaja. Mialem juz duzo everowych zasilaczy i sa OK, jednakze z softem jest problem. Pokusilem sie o telefon do EVER i rzeczywiscie - jakis serwisant stwierdzil, ze maja klopoty z softem i zmieniaja firme od softu, bo dotychczasowa firma od softu sie nie sprawdzila (w informacji o programie widnieje, ze jest to jakis Verax). Generalnie sa swiadomi, ze jest problem i chca byc na czasie. Zobaczymy co z tego bedzie. Link do wersji Pro, ktora potrafi wylaczac kompy w sieci: http://ever.eu/pl/files/PS_Pro/Windows/ nie pisza o tym na stronie, chyba kiepsko z ich marketingiem...

Arek