Re: 'Zaawansowany' UPS.

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Tue, 07 Aug 2012 13:25:46 +0200

W dniu 03.08.2012 16:49, Jacek pisze:
> - ustalam czas wyłaczenia komputera po zaniku napięcia (czy to po
> określonym czasie, czy też przy progu rozładowania baterii),
> - przy powrocie zasilania, UPS uruchamia komputer.

APC Smart takie coś potrafi w połączeniu z funkcją w BIOSie
odpowiedzialną za uruchomienie po pojawieniu się napięcia. Większość
BIOSów taką funkcjonalność ma. Działa to tak, że po zaniku, program
zamyka system, wyłącza kompa i wyłącza zasilanie na wyjściu UPS. Po
powrocie napięcia w sieci, włącza sie UPS a BIOS uruchamia komputer.
Prościej się nie da.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!