Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed, 08 Aug 2012 00:26:33 +0200
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <50219623$1@news.home.net.pl>

W dniu 2012-08-07 08:41, Chris pisze:
> BQB nabazgrał(a):
>
>> W dniu 2012-08-06 09:44, Chris pisze:
>>> JoteR nabazgrał(a):
>>>>>> Jak padnie jedna z dwoch 8GB, to masz 8GB a nie 16GB
>>>>>> i komp nie jest uziemiony.
>>>>> Tylko do reklamacji potrzebny jest cały zestaw a nie połowa :)
>>>> Jakieś wsparcie?
>>> Polskie prawo .. ??
>> Czyli jak w np biedronce robisz zakupy i lista składa się ze 100
>> produktów spożywczych i do tego kupujesz np dwie sztuki radia, to jak
>> się jedno popsuje, to musisz oddać te 100 produktów spożywczych i 2
>> radia? Pokaż mi proszę, gdzie to prawo tak definiuje - konkretnie
>> gdzie w Dzienniku Ustaw, czy w Monitorze Polskim - który rocznik,
>> która pozycja, który §, który punkt i podpunkt.
>
> Odpowiadasz bez sensu ale taki już jesteś .. twój post nie nawiązuje do
> tematu ... a ja nie mam zamiaru podawać ci tego co jest oczywiste a
> tobie się po prostu nie chce tego sprawdzić.

To akurat Ty zacząłeś offtopic odnośnie reklamacji. Jak Ci nie
odpowiadają moje wypowiedzi, to czytać ich nie musisz. A ogólnie Polskie
prawo nie definiuje w jaki sposób ma być realizowana gwarancja, bo to
gwarant sobie ustala jakie warunki są w gwarancji. Odnośnie niezgodności
towaru z umową - za to odpowiada sprzedawca, ale nie każdy spełnia
warunki możliwe do realizacji na niezgodność towaru z umową. Jak mamy na
dokumencie zakupu np pamięć 8GB sztuk 2, to jak najbardziej możemy
reklamować tylko jedną sztukę. Jak mamy na tym dokumencie 2x8GB sztuk 1,
to już zależy od sprzedawcy lub gwaranta.
Received on Wed 08 Aug 2012 - 00:30:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 08 Aug 2012 - 00:51:01 MET DST