Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 7 Aug 2012 23:27:24 +0200

Dnia Sun, 05 Aug 2012 18:04:58 +0200, JDX napisał(a):

> On 2012-08-05 12:26, Przemysław Ryk wrote:
> [.....]
> Hehe, sam siebie zaskoczyłem. :-D Niedługo po zwleczeniu się z łóżka to
> pisałem. :-D

Po zwleczeniu się z łóżka tak od razu do komputera? A kto TŻtce śniadanie i
kawę zrobi? ;D

> Z takimi operacjami to grafika Intela chyba też powinna sobie dobrze
> poradzić.

Z tego co kojarzę, to układy obecnie integrowane w Sandy/Ivy Bridge czy
odpowiednich CPU AMD problemów z tym nie mają.

> Chociaż za drugiej strony pamiętam czasy grafik na PCI i wtedy
> wstawienie koszmarnie drogiego Matroksa zamiast "zwykłej karty" znacznie
> przyspieszało AutoCAD-a.

Czasy są „ciut” jednak inne. :D

> Czyli co, wracamy do czasów gdy do każdego profesjonalnego softu (przede
> wszystkim klasy CAD, ale nie tylko) karta miała oddzielne sterowniki?
> :-) A tak z ciekawości to jakie karty wspiera jeszcze ten CS? Tylko
> mocniejsze NVidie czy może coś jeszcze od innych producentów?

Tu nie o sterownik chodzi, ale o to, jak się karta przedstawia. Masz Quadro
(choć fizycznie - poza innym BIOSem - jest to w zasadzie ta sama karta, co
któryś z modeli GeForce'a) i akceleracja w Premiere działa. Masz GeForce'a -
nie działa. Podłubiesz w jednym pliku - akceleracja na GeForce działa. :-/

Co do wsparcia przez Photoshopa czy Premiere - zależy od wersji. Google
Twoim przyjacielem. :D

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]