Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sun, 05 Aug 2012 18:04:58 +0200

On 2012-08-05 12:26, Przemysław Ryk wrote:
[.....]
> Nie wiem, co Ci mam akurat powieRZyć, gdyż akurat posiadaną wiedzą dzielę
> się chętnie. ;D
Hehe, sam siebie zaskoczyłem. :-D Niedługo po zwleczeniu się z łóżka to
pisałem. :-D

> Nie wiem, jak CS6, ale CS 5.5 wykorzystuje GPU (w Photoshopie) praktycznie
> wyłącznie do obracania obrazu i powiększania. W Adobe Premiere może być
Z takimi operacjami to grafika Intela chyba też powinna sobie dobrze
poradzić. Chociaż za drugiej strony pamiętam czasy grafik na PCI i wtedy
wstawienie koszmarnie drogiego Matroksa zamiast "zwykłej karty" znacznie
przyspieszało AutoCAD-a.

> lepiej, ale tam trzeba „hackować” jeden czy kilka plików JavaScript, żeby
> akceleracja na „cywilnych” GeForce'ach poszła. Bo tak by default, to Adobe
> sobie wymyśliło, że trzeba Quadro pakować do komputera… :-/
Czyli co, wracamy do czasów gdy do każdego profesjonalnego softu (przede
wszystkim klasy CAD, ale nie tylko) karta miała oddzielne sterowniki?
:-) A tak z ciekawości to jakie karty wspiera jeszcze ten CS? Tylko
mocniejsze NVidie czy może coś jeszcze od innych producentów?