'Zaawansowany' UPS.

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Fri, 3 Aug 2012 16:49:49 +0200

Witajcie.

Chciałem zakupić UPSa. ZadZwoniłem do kolegi po radę, padło na Ever.
Dzwonie do Evera, mówię czego oczekuję, a oczekuję mało:
- ustalam czas wyłaczenia komputera po zaniku napięcia (czy to po
określonym czasie, czy też przy progu rozładowania baterii),
- przy powrocie zasilania, UPS uruchamia komputer.

Pan sprzedawca mówi: 'Eco Pro'.

Zamówiłem. Pojechałem z nową zabawką do klienta, instalujĘ.
Pierwszy błąd - sterowniki usb, kicha. Jakoś ręcznie zainstalowałem.
Odpalam 'świetną aplikację PowerSoft Lite'.
Aplikacja napisana przez niepełnosprawnego programistę, pewnie syna
prezesa, zasypuje mnie dwiema informacjami, że ups działa na bateriach i
baterie są naładowane! No kurna jego olek, toż czego od życia więcej
wymagać?

Tak po krótce...

Czy ktoś z kolegów podałby mi model upsa, który te dwie, aż dwie funkcja
wylaczenia i włączenia komputera posiada?

Pozdrawiam.